مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-02سياسي

اهانت به مسجد امام علی(ع) هامبورگ باید پیگیری شود


حجت الاسلام محمد هادی مفتح، امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ در مسجد امام علی (ع) به اهانتی که چندی پیش به مسجد امام علی (ع) شده بود، واکنش نشان داد.

- ، حجت الاسلام محمد هادی مفتح، امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ در مسجد امام علی (ع) به موضوع افراطی گری و اتفاقات هفته گذشته که اهانتی واضح به مسجد امام علی (ع) بود پرداخت و در سخنانی نسبت به این موضوع موضع گیری کرد.

وی در سخنان خود با اشاره به عمر 60 ساله مسجد امام علی (ع) و دوری این مسجد از هرگونه تخلف و آشوبگری گفت: این مسجد همواره و از ابتدای فعالیت خود پرچمدار گفتگو و دیالوگ بوده و همیشه با آغوشی باز از گفتگو با افرادی از مذاهب و ادیان مختلف و همچنین مخالفین استقبال کرده است.

چه چیزی باعث می شود که برخی افراد به جای انتخاب راه منطقی و عقلانی برای ابراز انتقاد و سخنان خود در یک فضای سالم و منطقی که همواره خط مشی این مسجد بوده است، دست به کارهای غیر اخلاقی و غیر انسانی بزنند؟ همه افراد می توانند در مرکز حضور پیدا کنند و ایرادات و اعتراضات خود را در یک فضای دوستانه و سالم به شیوه اخلاقی و منطقی مستقیماً بیان کنند و پاسخ بگیرند، و اگر این پاسخ پذیرفتنی نبود اشکالات و سوالات خود را تکرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به مسجد امام علی(ع) هامبورگ باید پیگیری شود

اهانت به مسجد امام علی(ع) هامبورگ باید پیگیری شود