مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-02سياسي

فاتح تنگه رقابیه چه کسی بود؟


صفحات تاریخ هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی سرشار از حماسه های ماندگار مردمی، درایت و تیزبینی فرماندهان و فداکاری، ایثار، گذشت و دلاوری همه ­جانبه پاکباختگان و دلاوران نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

- صفحات تاریخ هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی سرشار از حماسه های ماندگار مردمی، درایت و تیزبینی فرماندهان و فداکاری، ایثار، گذشت و دلاوری همه ­جانبه پاکباختگان و دلاوران نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم در یادداشتی زندگی و فعالیت های سرلشکر شهید سیدعلی صفوی سهی را واکاوی کرده است.

در این یادداشت می خوانیم: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی بود برای نشان دادن ایمان و اعتقادات جوانانی که به تازگی انقلاب کرده و کشور خود را از شر ظلم نجات داده بودند.

شهدایی که برای دفاع از سرزمین خود حتی سیم خاردار هم نداشتند؛ اما ایستادند و مردانه دفاع کردند.

تفاوت اصلی دفاع مقدس با جنگ های دیگر تاریخ کشورمان هم همین بود، در دفاع مقدس جوانان ما جان دادند، اما یک وجب از خاک خود را ندادند، جوانانی همچون شهید صیاد شیرازی، شهید فلاحی، شهید خرازی، شهید عباس بابایی، شهید همت، شهید عباس دوران ، شهید منفرد نیاکی، شهید حسن باقری و هزاران هزار شهید دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاتح تنگه رقابیه چه کسی بود؟

فاتح تنگه رقابیه چه کسی بود؟