مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:102021-08-02سياسي

نوزدهمین نمایشگاه «عطر سیب و شمیم حسینی» در تهران برگزار می شود


در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) نوزدهمین نمایشگاه «عطر سیب و شمیم حسینی» در تهران برگزار می شود.

- در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) نوزدهمین نمایشگاه عطر سیب و شمیم حسینی در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رویداد فرهنگی عطر سیب از تاریخ 11 تا 17 مردادماه و از ساعت 9 تا 20 با هدف تأمین ملزومات برگزاری هیئات حسینی در میدان امام حسین (ع) برپا می شود.

مسئولین هیئات مذهبی می بایست حداکثر تا تاریخ 12 مردادماه به شبکه اجتماعی بیرق به نشانی http://yun.

ir/xs48t مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است، آن دسته از افراد که در فرآیند ثبت نام خود با مشکل مواجه می شوند، می توانند جهت دریافت راهنمایی و حل مشکل با شماره 09307777686 تماس حاصل نمایند.

عبدالهی گفت: مسئولین هیئات پس از ثبت اطلاعات ودریافت پیامک تأیید توسط سازمان تبلیغات اسلامی با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین فرهنگسرای محل زندگی خود در شهر تهران مراجعه و کارت اعتباری خود را دریافت نمایند.

وی افزود: مسئولین هیئات مذهبی می توانند با مراجعه حضوری در نمایشگاه عطر سیب واقع در میدان امام حسین (ع) و یا از طریق نمایشگاه و فروشگاه مجازی عطر سیب اقلام مورد نیاز خود را به صورت غیر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین نمایشگاه «عطر سیب و شمیم حسینی» در تهران برگزار می شود

نوزدهمین نمایشگاه «عطر سیب و شمیم حسینی» در تهران برگزار می شود