مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 18:502021-08-02سياسي

حسامی نژاد: ارزش خادمی حرم حضرت معصومه(س) از چاپ کتاب عکس حرم بالاتر است


خالق مجموعه عکس «خواهر خورشید» گفت: بعد از 18 سال عکاسی برای حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، هنوز نشان خادمی حرم را نداشتم، ولی وقتی در زمان رونمایی کتاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امیر حسامی نژاد عکاس مطرح قمی که جزو معدود عکاسان ایرانی است که از قبر مطهر 11 امام شیعه به دفعات عکاسی کرده است و همچنین عکاس اختصاصی کارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین علیه السلام و حرم سامرا از ابتدای آغاز تا مراحل انتقال و نصب بوده است.

 حسامی نژاد اخیراً اولین کتاب مجموعه عکس های خود از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را با عنوان خواهر خورشید به چاپ رسانده است.

حسامی نژاد در گفت وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه بالاترین افتخار برای او، دریافت نشان خادمی حضرت معصومه است، ابراز داشت: بعد از 18 سال عکاسی برای حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، هنوز نشان خادمی حرم را نداشتم، ولی وقتی در زمان رونمایی کتاب، نشان خادمی حرم را به من دادند، ارزش آن از چاپ کتاب که نزدیک دو سال برای آن تلاش کردم برای من بالاتر بود.

امیر حسامی نژاد، خالق کتاب خواهر خورشید که نشان خادمی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را نیز به دست آورده است وی ادامه داد: بیش از 40 سفر به عراق داشتم و از حرم های شریف عراق عکاسی کردم و همچنین به سوریه مشرف شدم و از حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسامی نژاد: ارزش خادمی حرم حضرت معصومه(س) از چاپ کتاب عکس حرم بالاتر است

حسامی نژاد: ارزش خادمی حرم حضرت معصومه(س) از چاپ کتاب عکس حرم بالاتر است