مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:402021-08-02اقتصادي

نظر شخصی نمایندگان نباید به نام مجمع نمایندگان بیان شود


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده ای نظر و دیدگاه خود را دارد اما نباید این دیدگاه به عنوان نظر مجمع نمایندگان مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان کرد: حمایت از تولید واکسن داخلی با افزایش بودجه از 7 میلیارد تومان به حدود 40 میلیارد تومان، افزایش میزان خرید واکسن ایمن، پیگیری واکسیناسیون سراسری و تلاش برای کاهش ابتلاء از اقداماتی بوده که تا به امروز انجام شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پروژه های مهمی همچون آب رسانی به آبیک و گازرسانی به 102 روستا در حوزه انتخابی تا پایان سال عملیاتی شود، عنوان کرد: تلاش برای بهبود زیرساخت های درمانی در استان قزوین از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تلاش برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی، افزایش تخت های آی سی یو در استان قزوین، جذب 350 نفر کادر درمانی برای استان و کلنگ زنی بیمارستان خصوصی محمدیه از اقداماتی است که در حوزه بهبود زیرساخت های درمانی استان قزوین در حال انجام است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پروژه چشمه نور را یک پروژه ماندگار برای قزوین دانسته و عنوان کرد: افزایش بهره وری ویژهٔ اقتصادی از طریق افزایش طول عمر محصولات در صنایع گوناگون یکی از کاربردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر شخصی نمایندگان نباید به نام مجمع نمایندگان بیان شود

نظر شخصی نمایندگان نباید به نام مجمع نمایندگان بیان شود