مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:202021-08-02اقتصادي

تلاش کردیم بابک زنجانی جدیدی درست نشود


وزیر نفت درباره اینکه پرونده بابک زنجانی به کجا رسیده است، اظهار کرد: ان شاءالله دولت سیزدهم آن را پیگیری می کند، ما فقط تلاش کردیم بابک زنجانی جدیدی درست نشود که الحمدالله نشد.

- وزیر نفت درباره اینکه پرونده بابک زنجانی به کجا رسیده است، اظهار کرد: ان شاءالله دولت سیزدهم آن را پیگیری می کند، ما فقط تلاش کردیم بابک زنجانی جدیدی درست نشود که الحمدالله نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه امروز در حاشیه رونمایی سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه درخواست فرآورده های نفتی با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه های مرتبط برای درخواست فرآورده های نفتی طراحی و عملیاتی و امروز به طور رسمی رونمایی شد، در اجرای این سامانه نیروی انتظامی، قوه قضاییه، سپاه پاسداران و حدود 50 دستگاه دیگر همکاری و همراهی دارند.

وی هدف از راه اندازی سدف را استفاده مناسب از فرآورده های نفتی و جلوگیری از قاچاق سوخت دانست و افزود: سدف تقاضای درخواست کنندگان سوخت را به صورت سیستمی بررسی می کند و در صورت استحقاق و دریافت اطلاعات از دستگاه های دیگر به آنها سهمیه تخصیص می یابد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه روزانه حدود 200 میلیون لیتر فرآورده های نفتی مایع در کشور توزیع می شود، ادامه داد: به تازگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کردیم بابک زنجانی جدیدی درست نشود

تلاش کردیم بابک زنجانی جدیدی درست نشود