مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-02سياسي

کرونا دره شهر را تعطیل کرد


با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در دره شهر فردا سه شنبه و پس فردا چهارشنبه 12 و 13 مرداد ماه این شهرستان تعطیل اعلام می شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در دره شهر فردا سه شنبه و پس فردا چهارشنبه 12 و 13 مرداد ماه این شهرستان تعطیل اعلام می شود.

دکتر محمد نوذری از تعطیلی شهرستان دره شهر در سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: بنابه درخواست فرماندار شهرستان دره شهر و موافقت ستاد استانی مبارزه با کرونا، با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان و به منظور مهار کرونا در این منطقه از استان فردا و پس فردا (سه شنبه 12 و چهارشنبه 13 مرداد ماه) تمامی ادارات، بانک ها و نهادها (بجز مراکز درمانی، امدادی و خدمات رسان) تعطیل اعلام می گردد.

رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا اضافه کرد: در این راستا بازار شهرستان نیز بطور کامل تعطیل و صرفا گروه شغلی(1) با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت میباشند که نحوه و شیوه اجرایی آن از طریق اداره صمت اعلام خواهد شد.

وی در پایان نسبت به بحرانی شدن کرونا در سرتاسر استان هشدار داد و تاکید کرد: در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ضعیف است و اگر این روند تداوم یابد وضعیت بسیار خطرناکی در پیش رو خواهیم داشت، بنابراین تنها راه عبور از این شرایط خطرناک رعایت کامل پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دره شهر را تعطیل کرد

کرونا دره شهر را تعطیل کرد