مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-02سياسي

سرمایه گذاری 820 کیلومتر آزاد راه در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص)


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) از سرمایه گذاری 820 کیلومتر آزاد راه در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خبر داد.

- سرمایه گذاری 820 کیلومتر آزاد راه در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ایسنا/لرستان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) از سرمایه گذاری 820 کیلومتر آزاد راه در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خبر داد.

سردار سید حسین هوش السادات عصر امروز یازدهم مردادماه در مراسم افتتاح آزادراه خرم آباد- بروجرد با بیان اینکه امروز توانستیم این پروژه را به آستانه بهره برداری برسانیم، اظهار کرد: این پروژه عظیم از چند روز آینده زیربار ترافیک خواهد رفت هرچند نواقصی در پروژه وجود دارد، اما متعهد هستیم تا پروژه به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه مسیر را کاهش و ایمنی را افزایش دادیم و متقاضیان زیادی برای تردد از این مسیر وجود دارد، ادامه داد: قرارگاه در این پروژه 40 درصد سرمایه گذاری داشته است و در قطعه اول که از بروجرد به اراک است نیز همین میزان سرمایه گذاری خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه آزادراه خرم آباد- بروجرد در سه قطعه احداث شده که قطعه اول آن در استان مرکزی و حد فاصل بروجرد- اراک به طول 68 کیلومتر توسط مجموعه قرارگاه خاتم اجرا می شود، افزود: پیش بینی می شود که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 820 کیلومتر آزاد راه در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص)

سرمایه گذاری 820 کیلومتر آزاد راه در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص)