مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:202021-08-02اقتصادي

آخرین جلسه شورای پنجم اراک و توصیه هایی به شورای ششمی ها


اعضای شورای پنجم شهر اراک در جلسه پایانی صحن رسمی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود برای شورای ششم توصیه هایی را مطرح کردند.

- علیرضا مرادی یازدهم مردادماه در آخرین جلسه صحن رسمی شورای پنجم شهر اراک (جلسه 216) اظهار کرد: قریب به 3500 میلیارد تومان پول به اشکال مختلف در شورا تصویب شد و حقوق های پرداختی، پروژه های باقی مانده و تکمیل شده و .

مشخص است و پیشنهاد می شود شورای ششم نیز دقت کند که منابع مالی که به سختی تهیه می شود به شکلی هزینه شود که بهره برداری بهینه از آن صورت گیرد و در مسیر تعیین شده صرف شوند.

وی افزود: لازم است که امور شهر براساس برنامه های پیش بینی شده پیش رود و نقاط محروم و فراموش شده شهر نیز مد نظر قرار گیرد، همچنین برای جلوگیری از حاکمیت سلایق در مدیریت ها، روند تنبیه و تشویق در شورای ششم در دستور کار قرار داشته باشد.

مرادی تصریح کرد: بخشی نگری و خصوصی نگری در شورای ششم وجود نداشته باشد تا مردم به صورت یکسان از خدمات و توانمندی شهر بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد آجرلو دیگر عضو شورای شهر اراک در این جلسه بیان کرد: پیگیری بازگشایی معبر سیدالشهدا، معبر چهارده معصوم در خیابان جهانگیری، پیگیری در خصوص تملکات و حل و فصل مشکلات پروژه فردین پور، تصمیم گیری در خصوص پروژه مجتمع آفتاب پس از 15 سال وقفه در ساخت، نظم دهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جلسه شورای پنجم اراک و توصیه هایی به شورای ششمی ها

آخرین جلسه شورای پنجم اراک و توصیه هایی به شورای ششمی ها