مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:152021-08-02اقتصادي

هدف 26 مترمربعی سرانه فضای سبز در افق 1404


امروز فضای سبز شهر به بیش از 20 مترمربع رسیده و تلاش است در برنامه دوم سرانه فضای سبز به 26 مترمربع برسد و این مسئله بستری برای افزایش ماندگاری زائر در شهر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از قم، سیدمرتضی سقاییان نژاد با تأکید بر اینکه برای خانواده ها تفریح، نشاط و سلامت جزو اولویت هایی است که باید مدنظر قرار بگیرد اظهار کرد: با توجه به اینکه اقلیم شهر قم خشک است، فضای سبز مطبوعی نداشته و به همین خاطر اولویت مدیریت شهری بر توسعه فضای سبز قرار گرفت که شرایط شهر را بسیار مطبوع کرده است.

وی با تأکید بر ورود سالیانه 20 میلیون زائر به شهر قم تصریح کرد: امروز فضای سبز شهر به بیش از 20 مترمربع رسیده و تلاش است در برنامه دوم سرانه فضای سبز به 26 مترمربع برسد و این مسئله بستری برای افزایش ماندگاری زائر در شهر باشد.

شهردار قم با اشاره به وسعت بالای بوستان های غدیر و علوی گفت: این دو بوستان محل استفاده بخش زیادی از مردم قم بوده و طی پروژه ای برق رسانی به این دو پروژه تکمیل شد.

وی با اشاره به افتتاح شهربازی بوستان علوی خاطرنشان کرد: تله سیژ نیز در این بوستان احداث شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

سقاییان نژاد به ظرفیت های بوستان کوثر اشاره کرد و گفت: پروژه های تفریحی و گردشگری نیز در این بوستان کلید خورده و توسعه این پروژه ها در دستور کار شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف 26 مترمربعی سرانه فضای سبز در افق 1404

هدف 26 مترمربعی سرانه فضای سبز در افق 1404