مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-02سياسي

مشهد شهری در تراز ملی است لذا مدیران آن باید آشنا به اقتضائات مادی و معنوی باشند


کسانی که مدعی انجام کار برای مشهد هستند، ابتدا باید خودشان دغدغه شهر را داشته باشند و لذا مدیران شهری، باید اشخاصی مسئولیت پذیر و آشنا به اقتضائات مادی و معنوی باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کسانی که مدعی انجام کار برای مشهد هستند، ابتدا باید خودشان دغدغه شهر را داشته باشند و لذا مدیران شهری، باید اشخاصی مسئولیت پذیر و آشنا به اقتضائات مادی و معنوی باشند.

سیدمحسن حسینی پویا، امروز 11 مرداد ماه، در نطق پیش از دستور جلسه پایانی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، دغدغه مندی و مسئولیت پذیری را به عنوان یکی از مسائل مهم در مدیریت شهری یاد کرد و گفت: مشهد شهری در تراز ملی است و کسانی که مدعی انجام کار برای مشهد هستند، ابتدا باید خودشان دغدغه شهر را داشته باشند و لذا مدیران شهری، باید اشخاصی مسئولیت پذیر و دغدغه مند و آشنا به اقتضائات مادی و معنوی باشند.

حسینی پویا تصریح کرد: کسانی که پذیرش سمت در مشهد را موقتی، عاریه ای و چه بسا به عنوان سکوی ارتقاء شغلی به حساب می آورند، نمی توانند به راه حل های اساسی و بلندمدت بیاندیشند و تجربه نیز نشان داده که نتایج اقدامات مقطعی این افراد، در درازمدت و در زمانی که در مشهد نیستند تا پاسخگوی تصمیماتشان باشند، گریبان مشهد را گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد شهری در تراز ملی است لذا مدیران آن باید آشنا به اقتضائات مادی و معنوی باشند

مشهد شهری در تراز ملی است لذا مدیران آن باید آشنا به اقتضائات مادی و معنوی باشند