مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-02سياسي

آغاز توزیع دو هزار مخزن آب طرح شهید سلیمانی در خوزستان


طی طرح شهید سلیمانی دو هزار مخزن آب با اعتبار دو میلیارد و دویست میلیون تومان خریداری شد که امروز اولین مرحله توزیع آن صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در افتتاحیه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اظهار کرد: یکی از عواملی که ما نوعا در آن منفی هستیم مدیریت های است که طی سالیان متمادی بر خوزستان حاکم بوده است.

وی افزود: به دلیل همین مدیریت ها گاهی در خوزستان خشکسالی و گاهی نیز ترسالی است که مردم را در هر دو حالت با مشکل مواجه می کند که البته به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح برخی مسؤولین است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: با تمام این ها هنگامی که به حاکمیت و نظام می نگریم آن ها را در صحنه های گوناگون در کنار مردم می بینیم .

وی افزود: روحانیت، سپاه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد های مستضعفان، برکت و علوی و همچنین آستان قدس رضوی همه در کنار مردم اند و انصافا بنده هر کجای استان حضور داشتم درخشش خوب کمیته امداد را دیدم.

موسوی فرد بیان کرد: از آن جهت که نیاز برخی روستاها به تانکرهای آب پایدار احساس شد تا حداقل هر خانه یک تانکر را در صورت قطعی آب داشته باشد نیازمندان شناسایی و احصا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع دو هزار مخزن آب طرح شهید سلیمانی در خوزستان

آغاز توزیع دو هزار مخزن آب طرح شهید سلیمانی در خوزستان