مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-02سياسي

توزیع 2000 مخزن آب برای مناطق کم و بی آب خوزستان


دو هزار عدد مخزن آب در قالب طرح شهید سلیمانی برای مناطق کم آب یا بی آب این استان توزیع شده است.

- ، جمال شیبه ظهر امروز دوشنبه در آیین اهدای دو هزار عدد مخزن آب و اقلام بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی ویژه مناطق محروم دارای تنش آبی با حضور نماینده ولی فقیه خوزستان و مسئولان استانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته های اخیر در برخی از مناطق استان تنش آبی به وجود آمد و برخی مناطق دچار کم آبی و بی آبی شدند، طرحی در کمیته امداد امام با نام مبارک شهید سلیمانی آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: در این طرح با عنایت رییس سازمان کمیته امداد کشور و خیران دو هزار مخزن آب برای مناطق و توزیع بین نیازمندان تهیه شد که امروز بخش اول در بین مناطق توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه اعتبار خرید این مخازن دو میلیارد تومان است، ادامه داد: از زمان شروع این طرح در کمیته امداد خوزستان تعداد 500 دستگاه کولر گازی، 650 دستگاه کولر آبی و 600 سری جهیزیه و در مناطق محروم توزیع شد.

شیبه با اشاره به اینکه با مساعدت مرکز بسیج کمیته امداد تعداد 240 هزار عدد ماسک و تعداد 45 هزار لیتر الکل نیز بین مناطق محروم استان خوزستان توزیع شد، افزود: در حال نیازسنجی تمام نیازمندان ساکن در مناطق محروم هستیم که در صورت نیاز از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 مخزن آب برای مناطق کم و بی آب خوزستان

توزیع 2000 مخزن آب برای مناطق کم و بی آب خوزستان