مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-02اجتماعي

ادغام سازمان پسماند خراسان شمالی و بجنورد


مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی از ادغام سازمان پسماند استان و سازمان پسماند شهرداری بجنورد در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا باغچقی با بیان اینکه سازماندهی جامعه کارگران به ویژه کارگران سازمان پسماند از تاکیدات استاندار است، اظهار کرد: مکاتبات مختلفی از سوی استان با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص ادغام سازمان پسماند استان و سازمان پسماند شهرداری بجنورد صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه موافقت های اولیه در خصوص ادغام از سطح ملی اخذ شده است، گفت: ارزیابی های کارشناسی دارایی و بدهی های سازمان پسماند استان برای خرید سهام سایر شهرداری ها توسط شهرداری بجنورد انجام شده است و در حال جمع بندی و انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری ها هستیم .

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: پسماند استان از سازمان های پسماند 4 شهرداری بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه تشکیل شده است که جهت ادغام باید مالکیت اختیار کل سهام در اختیار شهرداری بجنورد قرار بگیرد که با تاکیدات استاندار جلسات پیوسته ای جهت به سرانجام رسیدن این مهم در حال برگزاری است و انشاءالله به زودی نوید مسرت بخش آن کام کارگران زحمتکش را شیرین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام سازمان پسماند خراسان شمالی و بجنورد

ادغام سازمان پسماند خراسان شمالی و بجنورد