مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-02سياسي

نماینده مجلس: اینستاگرام، اینترنت و محتوای فضای مجازی فیلتر نمی شوند


کشورهای چین، ترکیه و روسیه قانونی را در حوزه فضای مجازی تصویب کرده اند، اما ایران چنین قانونی نداشت و متاسفانه از بین 121 نماینده ای که به این طرح رای مثبت دادند، - کشورهای چین، ترکیه و روسیه قانونی را در حوزه فضای مجازی تصویب کرده اند، اما ایران چنین قانونی نداشت و متاسفانه از بین 121 نماینده ای که به این طرح رای مثبت دادند، فقط نام برخی نمایندگان افشا شد و این جنگ روانی علیه طرح واقعا جای تعجب دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از فضای مجازی به دنبال حفظ حقوق کاربران در این فضا است و هیچکدام از موضوعات طرح شده مانند اینستاگرام، اینترنت یا محتوای آن حذف یا فیلتر نمی شوند.

فاطمه محمدبیگی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین افزود: اولویت مجلس در این طرح رسیدگی به کسب و کارهای فضای مجازی است و با اینکه سالها کسب و کار در فضای مجازی شکل گرفته اما تا الان قانونی نداشته است.

وی اضافه کرد: کشورهای چین، ترکیه و روسیه قانونی را در حوزه فضای مجازی تصویب کرده اند، اما ایران چنین قانونی نداشت و متاسفانه از بین 121 نماینده ای که به این طرح رای مثبت دادند، فقط نام برخی نمایندگان افشا شد و این جنگ روانی علیه طرح واقعا جای تعجب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اینستاگرام، اینترنت و محتوای فضای مجازی فیلتر نمی شوند

نماینده مجلس: اینستاگرام، اینترنت و محتوای فضای مجازی فیلتر نمی شوند