مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-02حوادث

جزای نقدی برای احتکار روغن خوراکی و برنج در رشت


از یک انبار در رشت مقدار 470 عدد روغن خوراکی و 90 کیسه برنج به اتهام احتکار کشف شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات گیلان گفت: از یک انبار در رشت مقدار 470 عدد روغن خوراکی و 90 کیسه برنج به اتهام احتکار کشف شد.

مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران، از جزای نقدی یک پرونده احتکار در رشت خبر داد و اظهار کرد: در راستای برگزاری گشت های مشترک اداره کل تعزیرات گیلان با نمایندگان اتاق اصناف و نیروی انتظامی از یک انبار مقدار 470 عدد روغن خوراکی و 90 کیسه برنج به اتهام احتکار کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از تهیه صورتجلسه و ارجاع گزارش به یکی از شعب تعزیرات حکومتی و طی تشریات قانونی و دعوت از متهم، رییس شعبه دفاعیات وی را وارد ندانست، گفت: متهم به پرداخت جزای نقدی 209 میلیون ریالی در حق دولت و الزام به فروش روغن و برنج احتکار شده به نرخ مصوب در شبکه محکوم شد که این کار با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت اجرایی می شود.

مدیرکل تعزیرات گیلان همچنین از کشف و ضبط کالای قاچاق در بندرانزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

امینی، جریمه مذکور را برای قاچاق دستگاه استخراج ارز دیجیتال(بیت ماینر) دانست و عنوان کرد: پس از اخذ اخبار موثق و اقدامات اطلاعاتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان و اخذ مجوز قضایی در یک منزل مسکونی در بندرانزلی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزای نقدی برای احتکار روغن خوراکی و برنج در رشت

جزای نقدی برای احتکار روغن خوراکی و برنج در رشت