مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-02ورزشي

نتایج نمایندگان ایران در دهمین روز از المپیک/ کشتی فرنگی بدون فینالیست در 4 وزن


نمایندگان ایران در دهمین روز از المپیک توکیو در سه رشته ورزشی رقابت کردند اما باز هم مدالی برای کاروان ایران بدست نیامد.

- نمایندگان ایران در دهمین روز از المپیک توکیو در سه رشته ورزشی رقابت کردند اما باز هم مدالی برای کاروان ایران بدست نیامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز دهم المپیک ورزشکاران ایران در رشته های کشتی، تیراندازی و قایقرانی رقابت کردند اما باز هم موفق به کسب مدال نشدند.

در حالی که محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی کشتی گیران ایران شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را داشتند، در نیمه نهایی مقابل حریفانشان متوقف شده و فردا باید برای مدال برنز تلاش کنند.

*قایقرانی: علی آقامیرزایی تنها نماینده قایقرانی مردان ایران در توکیو در نخستین روز از رقابت های قایقرانی آب های آرام بازی های المپیک توکیو، در کایاک 1000 متر به رقابت پرداخت.

او در گروه خود زمان 3 دقیقه و 48 ثانیه را ثبت کرد و پنجم شد.

آقامیرزایی با این نتیجه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد اما او در مرحله یک چهارم نهایی با زمان 3 دقیقه و 52 ثانیه در گروهش چهارم شد و نتوانست مستقیما به نیمه نهایی صعود کند و از دور رقابت ها کنار رفت.

علی آقامیرزایی *تیراندازی: مهیار صداقت آخرین تیرانداز ایرانی در دهمین روز از بازی های المپیک در مرحله مقدماتی تفنگ 50 متر سه وضعیت مردان در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نمایندگان ایران در دهمین روز از المپیک/ کشتی فرنگی بدون فینالیست در 4 وزن

نتایج نمایندگان ایران در دهمین روز از المپیک/ کشتی فرنگی بدون فینالیست در 4 وزن