مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:502021-08-02فناوري

هشدار رضا فیاضی (بازیگر) برای خطر کرونا / هنرمندان را واکسینه کنید


خواسته اول ما سرعت در واکسیناسیون است و در مرحله بعد رعایت پروتکل های بهداشتی که تا زمان واکسیناسیون عمومی می تواند تا حدود زیادی ما را نجات بدهد.

- هشدار رضا فیاضی (بازیگر) برای خطر کرونا / هنرمندان را واکسینه کنید خواسته اول ما سرعت در واکسیناسیون است و در مرحله بعد رعایت پروتکل های بهداشتی که تا زمان واکسیناسیون عمومی می تواند تا حدود زیادی ما را نجات بدهد.

رضا فیاضی که به تازگی و به دنبال درگذشت برادرزاده اش بر اثر ابتلا به کرونا، نسبت به شرایط بحرانی فعلی در فضای مجازی هشدار داده بود، ابراز تاسف کرد: گویی تا زمانی که خودمان داغ عزیزی را نبینیم و گرفتار این ویروس منحوس نشویم، باورمان نمی شود کرونا چقدر جدی است.

فیاضی که این روزها مشغول تمرین نمایش بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه است، در گفتگو با ایسنا بر ضرورت واکسینه کردن هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون تاکید کرد و از شرایط غم بار خوزستان سخن گفت.

او گفت: روزی که برای خاکسپاری برادرزاده جوانم به بهشت زهرا رفته بودیم، بارومان نمی شد که فوج فوج مرده بیاورند، گویی برگ ریزانی بود که بی وقفه در جریان بود و لحظه ای مجال نمی داد.

این بازیگر ابراز تاسف کرد: با وجود این شرایط بحرانی، مایه تاسف و تعجب است که همچنان در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری، سهل انگاری می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رضا فیاضی (بازیگر) برای خطر کرونا / هنرمندان را واکسینه کنید

هشدار رضا فیاضی (بازیگر) برای خطر کرونا / هنرمندان را واکسینه کنید