مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-02سياسي

وصول بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوءپیشینه


بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سو پیشینه از سوی مردم واصل شده که در بسیاری از موارد این گواهی طی کمتر از یک یا دو روز و در تهران تا دو ساعت صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عیسی زارع پور، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه صبح امروز دوشنبه (یازدهم مرداد ماه) در ابتدای جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به ارائه گواهی عدم سوءپیشینه به صورت الکترونیکی در درگاه ملی قوه قضاییه به آدرس eadl.

ir، عنوان کرد: از ابتدای سال 99 تا امروز بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سو پیشینه از سوی مردم واصل شده که خوشبختانه در بسیاری از موارد این گواهی طی کمتر از یک یا دو روز و در تهران نیز ظرف یک تا دو ساعت صادر می شود.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه در حال حاضر این شرایط مهیاست که گواهی عدم سوءپیشینه بنا به درخواست فرد متقاضی، به همان مرکز و سازمانی که وی مدنظر دارد ارسال شود، گفت: استفاده بیش از پیش مردم از خدمات الکترونیکی قوه قضاییه نظیر ارائه گواهی عدم سوءپیشینه به صورت برخط، در کاهش رفت و آمدهای مردم به مراکز و سازمان ها در شرایط کرونایی بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در واکنش به سخنان رییس مرکز آمار و فناوری ارتباطات قوه قضاییه، بر ضرورت تقویت ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوءپیشینه

وصول بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوءپیشینه