مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-02سياسي

وصول بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از ابتدای سال


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: از ابتدای سال 99 تا امروز بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از سوی مردم واصل شده که خوشبختانه در بسیاری از موارد این گواهی طی کمتر از یک یا دو روز و در تهران نیز ظرف یک تا دو ساعت صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عیسی زارع پور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات الکترونیکی در درگاه ملی قوه قضاییه به آدرس eadl.

ir، عنوان کرد: از ابتدای سال 99 تا امروز بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از سوی مردم واصل شده که خوشبختانه در بسیاری از موارد این گواهی طی کمتر از یک یا دو روز و در تهران نیز ظرف یک تا دو ساعت صادر می شود.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه در حال حاضر این شرایط مهیاست که گواهی عدم سوءپیشینه بنا به درخواست فرد متقاضی، به همان مرکز و سازمانی که وی مدنظر دارد ارسال شود، گفت: استفاده بیش از پیش مردم از خدمات الکترونیکی قوه قضاییه نظیر ارائه گواهی عدم سوءپیشینه به صورت برخط، در کاهش رفت و آمد های مردم به مراکز و سازمان ها در شرایط کرونایی بسیار موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در واکنش به سخنان رییس مرکز آمار و فناوری ارتباطات قوه قضاییه، بر ضرورت تقویت ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه قضا و همچنین آگاهی بخشی به مردم برای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از ابتدای سال

وصول بیش از 2 میلیون درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از ابتدای سال