مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-02سياسي

نگاه مخاطبان/صیانت از روان جامعه مقدم بر صیانت از فضای مجازی


مخاطبان عصر ایران؛ حسن میرشکار (جامعه شناس)- صیانت از روح جامعه با گفتگو کلامی و ارتباطی دولت-ملت در تعقلی آزاد، برای توافق در طرح ها و برنامه های اجرایی کشور امری ضروری و لازم است و شفاف سازی تصمیمات اداری و دولتی در جامعه مهمتر و ضروری تر از تصویب و اجرای طرح می باشد.

طرح های هدفمندی رایانه ها، جراحی اقتصاد، گران شدن بنزین و حال طرح صیانت از فضای مجازی هر چه هست خوب یا بد بایستی به صورت مشارکت در مباحث باز و علنی بین کارشناسان و موافقان و مخالفان در حوزه عمومی صورت گیرد.

صیانت از روان جامعه یعنی بدون ایجاد شوک، یک طرح در فضای سیاسی بدون ایجاد موج رسانه ای شدید حاصل از عواقب طرح بین مردم و ایجاد استرس، موضوع مطروحه مبنای گفتگوی کارشناسان و متخصصان و عوامل اجرایی طرح قرار گیرد و مردم بدون ایجاد التهاب و در فضایی روشن در جامعه با آرامش و در طول زمان خود حقیقت یاب و حقیقت ساز طرح ها و تصمیمات در جامعه باشند.

در چنین فضایی انسان ها بسیار آزادتر و آسوده تر و فارغ از هرگونه فشار روانی می توانند بدون دغدغه در یک فرآیند تبادل نظر به توافق و همبستگی و پذیرش حقایق واحد دست یابند.

گفتگو و کنش ارتباطی در تلویزیون، وبینارها، همایش ها، مناظرات اصحاب رسانه و آی تی بین سیاسیون و متخصصان سایبری بایستی بارها ادامه یابد تا توافقی نسبی برای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مخاطبان/صیانت از روان جامعه مقدم بر صیانت از فضای مجازی

نگاه مخاطبان/صیانت از روان جامعه مقدم بر صیانت از فضای مجازی