مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02سياسي

فرودگاه مهرآباد فردا از ساعت 10 تا 12 تعطیل است


مدیرکل فرودگاه مهرآباد از تعطیلی این فرودگاه در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری از ساعت 10 تا 12 فردا سه شنبه 12 مرداد 1400 خبر داد.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم مرادی اعلام کرد: به مناسبت برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب، فرودگاه های داخل پایانه هوایی تهران به جز فرودگاه امام خمینی (ره) فردا از ساعت 10 تا 12 بسته خواهند بود.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین از بسته بودن این فرودگاه و دیگر فرودگاه های تهران و البرز در روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بر اساس نوتام سری آلفای صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه های داخل پایانه هوایی تهران از جمله مهرآباد، از ساعت 16:30 تا 19 پنجشنبه 14 مرداد ماه، همزمان با انجام مراسم تحلیف ریاست جمهوری بسته خواهند بود.

مرادی افزود: در خارج از ساعات یاد شده محدودیتی برای پروازهای فرودگاه بین المللی مهرآباد وجود ندارد و جریان عادی پروازهای این فرودگاه برقرار خواهد بود.

وی عنوان کرد: مهرآباد در مراسم تحلیف، میزبان مقامات و مسؤولان تراز اول چندین کشور از مناطق مختلف جهان خواهد بود که لیست کشورها و اسامی مهمانان عالی رتبه مدعو از سوی مبادی ذی ربط منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه مهرآباد فردا از ساعت 10 تا 12 تعطیل است

فرودگاه مهرآباد فردا از ساعت 10 تا 12 تعطیل است