مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02سياسي

بهره برداری بیمارستان پیشوا تا 3 سال آینده/ قطار شهری به ورامین می رسد


نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به پیش بینی اعتبار 800 میلیاردی بیمارستان پیشوا و بهره برداری طی 2 تا 3 سال آینده، گفت: با اختصاص بودجه هزار میلیارد ریالی در کمیسیون تلفیق تا پایان سال شاهد بهره برداری از قطار شهری تهران به ورامین و پیشوا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه بیمارستان پیشوا و درمانگاه شهید مهتدی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های یک سال اخیر در مجلس شورای اسلامی موفق شدیم، بودجه مستقل و ردیف مخصوص در بودجه سال 1400 برای احداث بیمارستان پیشوا، تصویب کنیم.

وی افزود: از جمله دست آوردهای سفر اخیر ریاست مجلس به دیار پانزده خرداد، تصویب بودجه برای احداث بیمارستان پیشوا و تصویب بودجه ی هزار میلیارد ریالی برای تکمیل و بهره برداری از قطار شهری تهران به قرچک، ورامین و پیشوا می باشد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک اظهار امیدواری کرد: با پیش بینی اعتبار 800 میلیاردی( جمعا هزار و پانصد میلیارد ریال) سال آینده برای بیمارستان پیشوا، این پروژه مهم درمانی، طی دو تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با اختصاص بودجه هزار میلیارد ریالی در کمیسیون تلفیق برای سال جاری، تا پایان سال، شاهد راه اندازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری بیمارستان پیشوا تا 3 سال آینده/ قطار شهری به ورامین می رسد

بهره برداری بیمارستان پیشوا تا 3 سال آینده/ قطار شهری به ورامین می رسد