مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02ورزشي

حمایت های پراکنده به نفت مسجدسلیمان کمک نمی‎ کند / مطرح شدن سه چهار گزینه سرمربیگری


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه نمی شود تیم را با 40 یا 50 میلیارد تومان ببندیم و بعد با تیمی که با 250 میلیارد تومان خود را برای فصل جدید آماده می کند رقابت کنیم، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه نمی شود تیم را با 40 یا 50 میلیارد تومان ببندیم و بعد با تیمی که با 250 میلیارد تومان خود را برای فصل جدید آماده می کند رقابت کنیم، گفت: هواداران از ما سرمربی تاپ می خواهند، در صورتی که واقعا پولی نداریم و باید بودجه تیم تعیین تکلیف شود.

محمد نظری در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: جلسه ای برای تعیین تکلیف تیم و بحث بودجه و انتخاب سرمربی برگزار کردیم تا تیم بتواند با شرایط بهتری در فصل جدید شرکت کند.

متاسفانه تیم های نفتی با توجه به منع شدن از بودجه های دولتی، بیشترین مشکلات مالی را دارند اما نمی دانم چرا در حالی که تیم های دیگر که زیر نظر وزارت صنعت و معدن و حتی تحت حمایت وزارت ورزش هستند، مشکل کمتری دارند.

وی با بیان اینکه فصل بیستم فوتبال را به سختی به پایان رساندیم، افزود: تیم های نفتی، هم ابتدای فصل، هم میانه های فصل و هم انتهای لیگ با مشکلات مالی بسیار مواجه هستند و متاسفانه همین مشکلات تیم نفت تهران را به این روز انداخت که دیگر نتوانستند تیم داری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های پراکنده به نفت مسجدسلیمان کمک نمی‎ کند / مطرح شدن سه چهار گزینه سرمربیگری

حمایت های پراکنده به نفت مسجدسلیمان کمک نمی‎ کند / مطرح شدن سه چهار گزینه سرمربیگری