مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02سياسي

فراخوان پژوهشگاه قوه قضاییه برای حمایت از پژوهش های با محوریت قضای اسلامی


فراخوان پژوهشگاه قوه قضاییه برای حمایت از پژوهش های با محوریت قضای اسلامی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه قوه قضاییه اعلام کرد: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر طراحی نظام قضایی ایران مبتنی بر نظام قضای اسلامی، فراخوان حمایت از پژوهش های دانشگاهی و حوزوی از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

به منظور هدایت ظرفیت های پژوهشی حوزه های علمیه و دانشگاه های کشور به سمت و سوی حل مسائل قوه قضاییه و تأمین نیازهای علمی آن و همچنین ترغیب پژوهشگران برای کمک به ارتقای کیفیت حکمرانی قضایی با رویکرد اسلامی، پژوهشگاه قوه قضاییه در نظر دارد از رساله ها و پایان نامه های دانشگاهی حوزوی (سطح سه، چهار و پنج) و پایین نامه های کارشناسی ارشد و دکتری با محوریت حکمرانی و قضای اسلامی حمایت مادی و معنوی به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، حمایت های پژوهشگاه قوه قضاییه برای پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهی و سطح سه حوزوی تا سقف 50 میلیون ریال و برای رساله های دکتری دانشگاهی و سطح چهار و پنج حوزوی 100 میلیون ریال خواهد بود.

فراخوان حمایت از رساله ها و پایان نامه های دانشگاهی و حوزوی از سوی گروه مطالعات قضای اسلامی در 10 محور منتشر شده که مبانی و اصول دادرسی و قضای اسلامی، راهکارها و راهبردهای تحقق حکمرانی مبتنی بر قضای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پژوهشگاه قوه قضاییه برای حمایت از پژوهش های با محوریت قضای اسلامی

فراخوان پژوهشگاه قوه قضاییه برای حمایت از پژوهش های با محوریت قضای اسلامی