مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02پزشكي

خودداری از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با توجه به افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در فارس، خواستار پرهیز از مراجعه غیرضروری شهروندان به مطب ها، - ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با توجه به افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در فارس، خواستار پرهیز از مراجعه غیرضروری شهروندان به مطب ها، مراکز درمانی و بیمارستان ها شد.

دکتر اورنگ ایلامی دوشنبه 11 تیر با بیان اینکه با افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در استان، تعداد مراجعان به مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها نیز افزایش پیدا کرده است، به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در مراکز درمانی و بیمارستان ها، احتمال ابتلا به ویروس کرونا بالا است، توصیه می شود افراد از مراجعه غیرضروری به مطب ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی به شدت پرهیز کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شلوغی مطب ها و کلینیک های زیبایی در استان فارس خاطرنشان کرد: در این شرایط از مردم انتظار داریم تا خدمات مربوط به اعمال زیبایی و موارد غیرضروری را به زمان دیگری موکول کنند.

ایلامی از شهروندان خواست تا ضمن حفظ خونسردی و آرامش، به نکات بهداشتی که از طریق صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مراجع رسمی اطلاع رسانی می شود، توجه جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی

خودداری از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی