مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-02سياسي

مردم هوشیار باشند؛ وضعیت کرونا از حالت هشدار خارج شده


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم هوشیار باشند زیرا وضعیت از حالت عادی و هشدار خارج شده، گفت: طبق آخرین گزارش 700 هزار نفر در شهرستان رشت باید دز اول واکسن را دریافت کنند که برای رسیدن به این تعداد در بازه زمانی دو ماهه به تزریق روزانه 25000 دز واکسن .

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم هوشیار باشند زیرا وضعیت از حالت عادی و هشدار خارج شده، گفت: طبق آخرین گزارش 700 هزار نفر در شهرستان رشت باید دز اول واکسن را دریافت کنند که برای رسیدن به این تعداد در بازه زمانی دو ماهه به تزریق روزانه 25000 دز واکسن در 40 پایگاه سطح شهرستان رشت نیاز داریم.

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان و همراهی سپاه، بسیج، اصحاب رسانه برای ارائه و توسعه خدمات اظهار کرد: شرایط به گونه ای شده که متاسفانه در اطرافیان مان حداقل یک عزیزی به کرونا مبتلا شده این نمونه بارزی از شدت این ویروس است که در ماه های اخیر به این صورت نبوده است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم هوشیار باشند زیرا وضعیت از حالت عادی و هشدار خارج شده، افزود: اگر وضعیت عادی انگاری را ادامه دهیم یقینا مشکلات و آمار ابتلا افزایش می یابد و باعث می شود روند کنترل فرسایشی و طولانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هوشیار باشند؛ وضعیت کرونا از حالت هشدار خارج شده

مردم هوشیار باشند؛ وضعیت کرونا از حالت هشدار خارج شده