مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02اجتماعي

ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در زنجان/ بارش 21 میلی متری باران در خیرآباد


کارشناسی پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در استان تا آخر هفته گفت: رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ از پدیده های جوی ناشی از فعالیت این سامانه خواهد بود.

- حسین سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان را بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی برای امروز آسمانی قسمتی ابری اعلام و اظهار کرد: این وضعیت جوی در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

کارشناسی پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ را از دیگر پدیده های جوی امروز استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طی فردا در برخی مناطق(به ویژه شهرستان زنجان و ماهنشان) بارش هایی را به صورت رگبار باران و رعدوبرق شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: تا پایان هفته وقوع بارش های محلی  و پراکنده در ساعات بعد از ظهر محتمل خواهد بود.

سلطانی تاکید کرد: به سبب ماهیت رگباری بارش ها، طی روزهای اخیر و همچنین چند روز آینده آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.

  کارشناسی پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: در روزهای پایانی هفته در برخی مناطق، دمای هوا با افزایش نسبی همراه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در زنجان/ بارش 21 میلی متری باران در خیرآباد

ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در زنجان/ بارش 21 میلی متری باران در خیرآباد