مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاقول نظام اسلامی است


نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جهت حرکت در راستای اهداف انقلاب و نظام به مثابه شاقول نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  مهدی روشنفکر در دیداری که به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رییس و کارکنان دفتر استان در محل ساختمان این نهاد انقلابی برگزار شد، افزود: با توجه به امکانات و استعداد و ظرفیت های موجود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فعالیت و عملکرد این نهاد در مقایسه با سایر نهادهای فرهنگی استان برجسته و محسوس است.

 روشنفکر بیان کرد: حضور فقیه مجاهد و عالیقدر حضرت آیت الله جنتی در راس این نهاد انقلابی موجب حرکت همواره این نهاد در صراط مستقیم شده است که باعث دریافت مدال های افتخار تحسین برانگیز از سوی مقام معظم رهبری برای این نهاد انقلابی و ولایی شده است.

وی ابراز کرد: خدمات و فعالیت های درخشان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در قیاس با امکانات و تجهیزات محدود این نهاد نشانگر وجود مدیریت قوی و جهادی در این مجموعه است و باید شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم که این شورا را به لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزای به جایگاه واقعی و درخور شان آن ارتقاء دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاقول نظام اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاقول نظام اسلامی است