مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02اقتصادي

همه بخش های شرکت پست شامل واکسیناسیون شدند


به گفته مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، همه کارکنان شبکه پست چه در بخش عملیاتی چه در بخش ستادی در روزهای آینده واکسیناسیون خواهند شد.

- به گفته مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، همه کارکنان شبکه پست چه در بخش عملیاتی چه در بخش ستادی در روزهای آینده واکسیناسیون خواهند شد.

حسن عمیدی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: از ابتدای کرونا در اسفند ماه 1398، به واسطه خدمات پستی و قرنطینه مردم و اینکه خیلی از فعالیت های خرید و فروش و کارهای مکاتبی آنها توسط شرکت پست انجام می شد، فعالیت همکاران شرکت ملی پست در سراسر کشور چند برابر شد.

متناسب با آن نیروی انسانی و زیرساخت ها باید افزایش پیدا می کرد که در این دوره زیرساخت های مناسبی مهیا کردیم، از ناوگان های حمل و نقلی جدید و هم دکه های هوشمندی که بتوانند تجزیه مبادلات و سورتینگ مکانیزه را انجام دهند.

وی با اشاره به فوت بعضی از ماموران پستی در ایام کرونا اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی به دلیل نوع شغل کارکنان پستی و لزوم ارتباط با مردم، همکاران پستی در خط مقدم کرونا هم قرار گرفتند و به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کردند.

بخش عمده ای از کارکنان پستی هم در عملیات اجرایی و هم در ستاد مبتلا شدند و بعضی از همکاران و خانواده هایشان را هم از دست دادیم، به دلیل اینکه آنها در مواجهه با مردم بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بخش های شرکت پست شامل واکسیناسیون شدند

همه بخش های شرکت پست شامل واکسیناسیون شدند