مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02سياسي

30 درصد از صدقات به حل مشکل مسکن نیازمندان اختصاص یافته است


مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری 30 درصد از صدقات جمع آوری شده در استان قزوین به حل مشکل مسکن محرومان و نیازمندان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) تستان قزون رضا کارگر بیان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد مدیریت مناسب و استفاده بهینه از کمک های مردمی در سرفصل های خدمتی است.

وی ادامه داد: البته کمک های مردمی که با عناوین خاص ارائه می شود در همان زمینه که نیکوکار اهدا کرده است، صرف می شود.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تمامی صدقات و کمک های مردمی در سرفصل های مختلف برای نیازمندان هزینه می شود و هزینه های اداری و عملیاتی این نهاد هم از محل اعتبارات دولتی تأمین می شود.

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از 27 میلیارد ریال صدقه از حدود 126 هزار صندوق صدقه جمع آوری شده و همه صدقه جمع آوری شده همچون سایر کمک های مردمی برای نیازمندان داخل استان صرف شده است.

کارگر عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری از این میزان صدقه جمع آوری شده 30 درصد برای حل مشکل مسکن محرومان و نیازمندان اعم از پرداخت اجاره، کمک هزینه ساخت و کمک به نوسازی و بهسازی مسکن نیازمندان اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از صدقات به حل مشکل مسکن نیازمندان اختصاص یافته است

30 درصد از صدقات به حل مشکل مسکن نیازمندان اختصاص یافته است