مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02سياسي

بازدید سرزده بازرس کل هرمزگان از اداره کل امور مالیاتی


بازرس کل استان هرمزگان در راستای اجرای دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان ها و همچنین جلوگیری از ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی از اداره کل امور مالیاتی استان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بازرس کل استان در این بازدید ضمن گفت وگو با مراجعه کنندگان این اداره کل، از نزدیک در جریان برخی مشکلات مردم قرارگرفت.

رضا مختاری همچنین با صدور دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی به درخواست های مطرح شده، عملکرد واحدهای مختلف خدمات دهنده به مردم را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به این دستگاه طی نشستی با مدیرکل امور مالیاتی بررسی و مصوباتی جهت پیگیری تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گفت.

بازرس کل استان هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع با خدمت رسانی کیفی و زودبازده، بازدیدهای سرزده از دستگاه های اجرایی را از رویکردهای مهم نظارتی سازمان بازرسی در راستای پیشگیری و مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان برشمرد و افزود: سعی ما بر این است که میزان رضایتمندی مردم در همه شهرها و بخش های استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد تا موانع و دلایل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان ها احصاء و راه کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده بازرس کل هرمزگان از اداره کل امور مالیاتی

بازدید سرزده بازرس کل هرمزگان از اداره کل امور مالیاتی