مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-02سياسي

انجمن یزد پژوهی در شهر میراث جهانی آغاز بکار کرد


انجمن یزدپژوهی شهر میراث جهانی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شهری، اصحاب رسانه و اساتید برجسته تاریخ، فرهنگ و هنر استان در یزد آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، استاد عبدالعظیم پویا در این خصوص اظهار کرد: راه اندازی انجمن یزدپژوهی اقدامی جسورانه از سوی مدیریت شهری بود که امیدوارم منشأ خیرو برکت برای مردم دارالعباده باشد.

وی افزود: یزد به لحاظ ظرفیت های مختلف فرهنگی، علمی و تاریخی همچون انباری ارزشمند است که متأسفانه تاکنون هیچ اقدام شاخصی در راستای ساماندهی پژوهش ها و تحقیقات انجام شده در این حوزه انجام نشده است.

این استاد و پژوهشگر برجسته یزدی در ادامه نقش شهرداری ها در توسعه فرهنگی و اجتماعی را حائز اهمیت دانست و گفت: حراست از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و اقتصادی شهر میراث جهانی یزد یکی از مهمترین رسالت های مدیریت شهری در این استان است.

استاد پویا اختصاص ردیف اعتباری مشخص و پایدار را از دیگر الزامات اجرایی برای حراست از پژوهش ها و تحقیقات حوزه شهری دانست و خاطرنشان کرد: انجمن یزدپژوهی یزد به اعتباری مشخص و پایدار نیاز دارد.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد با بیان این که انجمن یزدپژوهی بعد از یک سال در این شهر میراث جهانی راه اندازی شده است ،گفت: توسعه و مدیریت شهری چون یزد بیش از هر چیز در مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن یزد پژوهی در شهر میراث جهانی آغاز بکار کرد

انجمن یزد پژوهی در شهر میراث جهانی آغاز بکار کرد