مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-02سياسي

دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در استان فارس


رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس دستورالعمل های برگزاری مراسم ماه محرم و صفر در استان فارس را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضا محمدیان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان استانی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه های محرم و صفر و ایجاد فضای معنوی در سطح جامعه اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و تمامی موارد مصوب برای همگان الزامی است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم سنتی و مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در طول زمان برگزاری مراسم، تا سقف دو ساعت و در فضای باز بلامانع است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ استانداری فارس، ادارات آموزش و پرورش، شهرداری ها، سازمان تربیت بدنی، دانشگاه ها و ادارات دولتی موظف هستند همکاری لازم را با هیئت های دارای مجوز برای در اختیار گذاشتن حیاط، فضاهای روباز، پارک ها و سالن ها جهت برگزاری مراسم و درمان توسط سخنرانان و مداحان صورت پذیرد.

رضا محمدیان در پایان اظهار امیدواری کرد که با فعالیت گسترده تمامی هیئت های مذهبی و رعایت کامل موارد و پروتکل های بهداشتی ان شاءالله شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری ماه محرم و صفر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در استان فارس

دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در استان فارس