مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-02سياسي

سه ماموریت رییس قوه قضاییه به بخش های مختلف قضایی برای رسیدگی سریع به پرونده ها


رییس قوه قضاییه در رابطه با تسریع در تعیین تکلیف پرونده های فساد اقتصادی، پرونده هایی که متهم زندانی دارند و پرونده های کثیرالشاکی ماموریت ویژه ای به روسای کل دادگستری و دادستان ها داد و از دادستان کل کشور خواست که به روند رسیدگی و صدور هرچه سریعتر تصمیم .

- رییس قوه قضاییه در رابطه با تسریع در تعیین تکلیف پرونده های فساد اقتصادی، پرونده هایی که متهم زندانی دارند و پرونده های کثیرالشاکی ماموریت ویژه ای به روسای کل دادگستری و دادستان ها داد و از دادستان کل کشور خواست که به روند رسیدگی و صدور هرچه سریعتر تصمیم نهایی در این رابطه نظارت نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای صبح امروز دوشنبه (یازدهم مرداد ماه) در ابتدای جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تبریک 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و همچنین روز مباهله، بهره مندی از فضائل روزهای باقیمانده ماه پر برکت ذی الحجه را برای همگان مسئلت کرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه بر اجرای سند تحول قضایی تاکید کرد و گفت: برگزاری مرتب و مستمر جلسات ستاد راهبری تحول به صورت هر دو هفته یکبار به منظور پیشبرد اهداف سند تحول و تعالی ضروری است وی خطاب به اعضای شورای عالی قوه قضاییه تاکید کرد که به صورت فعال در جلسات شورای تحول شرکت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ماموریت رییس قوه قضاییه به بخش های مختلف قضایی برای رسیدگی سریع به پرونده ها

سه ماموریت رییس قوه قضاییه به بخش های مختلف قضایی برای رسیدگی سریع به پرونده ها