مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-02بين الملل

جنبش نجباء: سفارت آمریکا در عراق لانه شیطان است


سخنگوی جنبش نجباء عراق گفت که برخی سیاستمداران از جمله رییس جمهور و وزیر خارجه این کشور با خروج آمریکا مخالفت کرده اند، چراکه از آمریکا بیشتر از صندوق های رأی بهره می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در مصاحبه ای به موضوع حضور نیروهای آمریکایی در عراق و نوع مأموریتشان پرداخت.

او در گفت و گو با شبکه العالم، اقرار دیرهنگام بغداد و واشنگتن به حضور نیروهای رزمی آمریکایی در خاک عراق را مغتنم شمرد و در تبیین مخالفت مقاومت با تغییر عنوان نظامیان اشغالگر به مستشار گفت: وقتی یک آمریکایی به درجه مستشار برسد، لازم است که صد جنگجو عملا برای تامین حفاظت، حمایت لجستیکی و خدمات مختلف با وی همراه باشند که به افزایش تعداد نیروهای آمریکایی در خاک عراق خواهد انجامید.

مهندس نصر الشَمَّری با بی اهمیت خواندن تهدیدهای آمریکا علیه نُجَباء، در عین حال تأکید کرد: ما توان و امکانات کافی برای حملات سخت تر در پاسخ به این تهدیدها را در اختیار داریم.

وی خواستار توضیح دولت عراق راجع به روند عقب نشینی نیروهای بیگانه از خاک این کشور شد و پرسید: آن ها چگونه خارج خواهند شد؟ مستشاران چگونه خواهند آمد؟ تعداد و اختیاراتشان چقدر است؟ آیا مصونیت دارند؟ آیا محافظ خواهند داشت؟ در صورتی که محافظ و مصون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: سفارت آمریکا در عراق لانه شیطان است

جنبش نجباء: سفارت آمریکا در عراق لانه شیطان است