مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-02سياسي

تلاش شورای شهر برای عدم ورود به حاشیه ها


رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم از تلاش حداکثری اعضای این شورا برای عدم ورود به حاشیه ها خبر داد و تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیت ها و منابع برای خدمت به مردم در دستور کار دوره پنجم شورای شهر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی که امروز در دویست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم سخن می گفت با اشاره به اینکه این جلسه، آخرین جلسه رسمی علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم است بیان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از شورا روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: لازم است تا مسؤولان در پایان دوره مسؤولیت خود را قضاوت کنند و ببینند چه آثاری از خود به جای گذاشته اند.

رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان این که مسؤولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند خاطرنشان کرد: بررسی ها بیانگر آن است که فرصت دوره پنجم مدیریت شهری در قم به اقدامات طلایی در حوزه پروژه های عمرانی و خدمات شهری انجامید و البته مردم هم شاهد این اقدامات و خدمات بوده اند.

وی با تقدیر از مجموعه پرسنل مدیریت شهری در شورا و شهرداری اظهار کرد: البته باید با اطمینان گفت که در این دوره از مدیریت شهری، بستر تحقق برخی اهداف در نظر گرفته شده فراهم نشد ولی مجموعه مدیریت شهری علاقمند بود تا بر اساس منابع و اختیارات خود، به شکل حداکثری در خدمت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شورای شهر برای عدم ورود به حاشیه ها

تلاش شورای شهر برای عدم ورود به حاشیه ها