مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-02سياسي

تربیت راویان انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به شبهات لازم است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: آموزش و تربیت راویان انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری در پاسخگویی به شبهات دشمنان دارد.

- محمد علی احمدی در گفت وگو با یکی از کهن ترین نهادهای انقلاب اسلامی است و رسالت آن تلاش برای نقش آفرینی و حضور مردم در صحنه های انقلاب و بزرگداشت ایام الله انقلاب و تثبیت حضور مردم است.

وی با اشاره به اینکه دو عرصه انتخابات و ایام الله جلوه حضور مردم است، افزود: دشمنان همه تلاش خود را می کنند تا این حضور کمرنگ شود اما در مقابل شورای هماهنگی در تلاش برای تثبیت این حضور است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات زبان مردم است و بستر ساز حضور مردم برای دیدگاه ها و دفاع از انقلاب است.

تریبون فراجناحی شورای هماهنگی تبلیغات وی یکی دیگر از ویژگی های شورا را فراجناحی بیان کرد و گفت: شورا هیچگاه وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده و تریبون این شورا تریبون نظام انقلاب اسلامی است.

احمدی با بیان اینکه کمترین تعداد نیروی موظف در سطح استان با گستره کشوری در بین همه نهادها را شورای هماهنگی دارد، گفت: مردمی بودن در بعد طرح ریزی، مشارکت، برگزاری مناسبت ها و فراگیری به جهت حضور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت راویان انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به شبهات لازم است

تربیت راویان انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به شبهات لازم است