مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-02پزشكي

استان فارس باید کاملا تعطیل شود/افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا


متاسفانه آمارها نشان می دهد که میزان رعایت اصول بهداشتی در استان به زیر 35 درصد رسیده است و در شرایط کنونی به یک تعطیلی کامل در استان نیاز است.

- شیراز - رییس علوم پزشکی شیراز گفت:متاسفانه آمارها نشان می دهد که میزان رعایت اصول بهداشتی در استان به زیر 35 درصد رسیده است و در شرایط کنونی به یک تعطیلی کامل در استان نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیمارستان های فارس، متأسفانه بیشترین آمار بستری از ابتدای شیوع تا کنون در استان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: بیش از سه هزار و 500 بیمار در بخش های کووید 19 بیمارستان های فارس بستری شده اند و با افزایش لیست انتظار بیماران مواجهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به وضعیت بحرانی و اوج گرفتن کروناویروس در فارس، گفت: آمارها نشان می دهند طی هفته های اخیر بسیاری از افزایش موارد ابتلاء به صورت خانوادگی بوده که لازم است در صورت مشاهده هرگونه نشانه بیماری، خود را قرنطینه و حفظ فاصله از دیگران را جدی بگیریم تا چرخه های انتقال این بیماری کاهش یابد.

دکتر لطفی همچنین با تقدیر از رؤسای مراکز بهداشت شهدای والفجر و شهدای انقلاب شیراز برای موفقیت در اجرای واکسیناسیون در شیراز، از حضور همیشه در صحنه و فعالیت های شبانه روزی و ایثارگرانه کارکنان بهداشت از ابتدای شیوع تا کنون قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس باید کاملا تعطیل شود/افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا

استان فارس باید کاملا تعطیل شود/افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا