مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-02سياسي

کمک 100 میلیاردی شورای شهر جلوی جیره بندی آب تهران را گرفت


اگر کمک 100 میلیاردی شورای شهر برای اتمام تصفیه خانه ششم نبود، در این تابستان مردم تهران با جیره بندی آب رو به رو می شدند.

- خبرگزاری مهر ، یکصد و نهمین جلسه کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور رییس و مشاوران این کمیته برگزار شد.

سید آرش حسینی میلانی در ابتدای این جلسه، با مروری بر اقدامات و حوزه فعالیت های کمیته محیط زیست و خدمات شهری گفت: تعدادی از مشاوران کمیته محیط زیست و خدمات شهری، متخصصین بودند که در شورای چهارم به اعضا شورای شهر مشاوره می دادند و تعدادی از مشاوران نیز در این دوره به شورا پیوستند و ما توانستیم از مجموع نظرات کارشناسی آنها در بررسی طرح ها و لوایح و همچنین بعد نظارتی شورا بهره مند شویم.

وی با تاکید بر ضرورت تثبیت اقدامات ماندگار شورای پنجم در حوزه محیط زیست و خدمات شهری اظهار داشت: باید چشم انداز کارها و اقدامات که در این دوره ریل گذاری شدند، مشخص شده و زمینه تداوم فعالیت ها در دوره های بعدی مدیریت شهری فراهم شود.

در ادامه این جلسه، آقای دکتر نیما حیدرزاده، مشاور کمیته محیط زیست و خدمات شهری یکی از شاخص ترین اقدامات شورای پنجم را تصویب طرح جامع مدیریت پسماند دانست و تصریح کرد: اکنون اجرای این طرح به عزم شهرداری تهران بستگی دارد و به همین خاطر، شورای شهر باید نظارت دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 100 میلیاردی شورای شهر جلوی جیره بندی آب تهران را گرفت

کمک 100 میلیاردی شورای شهر جلوی جیره بندی آب تهران را گرفت