مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-02پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی وبومتریکس جایگاه سوم را کسب کرد


بر اساس آخرین نتایج نظام رتبه بندی وبومتریکس که در ماه جولای 2021 منتشر شده است دانشگاه علوم پزشکی مشهد  موفق شد روند صعودی خود را همچنان حفظ نموده و به رتبه جهانی 911 ارتقا یابد  و  پس از دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهیدبهشتی رتبه سوم را در بین دانشگاه .

- ایسنا/خراسان رضوی بر اساس آخرین نتایج نظام رتبه بندی وبومتریکس که در ماه جولای 2021 منتشر شده است دانشگاه علوم پزشکی مشهد  موفق شد روند صعودی خود را همچنان حفظ نموده و به رتبه جهانی 911 ارتقا یابد  و  پس از دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهیدبهشتی رتبه سوم را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر عبدالرسول رنگرزی اظهار کرد: در این رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بر اساس چهار شاخص، تعداد لینک های برقرار شده از سایر سایت ها به سایت دانشگاه با وزن 50 درصد، مجموع تعداد استنادات 210 نویسنده پر استناد دانشگاه در استنادات گوگل اسکالر (Transparency) با وزن 10 درصد و تعداد مقالات دانشگاه قرار گرفته در بین 10 درصد مقالات برتر پر استناد اسکوپوس با وزن 40 درصد رتبه بندی شده اند.

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: از ابتداء سال 2021 میلادی تا کنون دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانسته در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی وبومتریکس جایگاه سوم را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی وبومتریکس جایگاه سوم را کسب کرد