مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-02بين الملل

پرونده جدید فساد در رژیم صهیونیستی؛ 7مقام مسئول بازداشت شدند


یک روزنامه صهیونیستی از دستگیری هفت مقام مسئول و تاجر اسراییلی به اتهام ارتشاء، پولشویی، خیانت در امانت و کلاهبرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه - 2 آگوست) از بازداشت هفت مقام مسئول و تاجر اسراییلی به اتهام دریافت رشوه، پولشویی، کلاهبرداری و خیانت در امانت خبر داد.

اداره تحقیقات در پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بازداشت شدگان شامل رییس یک دولت محلی در منطقه شمال، راننده او،  یک مدیرکل، یک مهندس ارشد و سه پیمانکار هستند.

رییس و مدیرکل مذکور مبالغ و امتیازات زیادی از بازرگانان برای تسهیل معاملات آنها و کمک به آنها برای پیروزی در مناقصه های موجود دریافت کرده اند.

پیشتر، یوال دیسکین رییس سابق شاباک درباره زوال رژیم صهیونیستی بنا به دلایل داخلی ابراز نگرانی کرده و گفته بود: در آینده نزدیک تنها 30 درصد اسراییلی ها بیشترین بار مشکلات اقتصادی و نظامی اسراییل را متحمل خواهند شد و به این ترتیب جامعه اسراییل از مشکلاتی که در انتظار آن است، رهایی نخواهد یافت .

وی با اشاره به این که دودستگی اسراییلی ها هر روز عمیق تر می شود گفت که اعتماد در سیستم حکومتی و فساد در آن رو به افزایش و همبستگی اجتماعی در حال تضعیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده جدید فساد در رژیم صهیونیستی؛ 7مقام مسئول بازداشت شدند

پرونده جدید فساد در رژیم صهیونیستی؛ 7مقام مسئول بازداشت شدند