مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-02اجتماعي

راه اندازی شعبات تامین اجتماعی در دورافتاده ترین نقاط استان زنجان


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در دورافتاده ترین مناطق استان زنجان مانند طارم و دندی شعباتی با هدف ارائه خدمات به مراجعه کنندگان ایجاد شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در دورافتاده ترین مناطق استان زنجان مانند طارم و دندی شعباتی با هدف ارائه خدمات به مراجعه کنندگان ایجاد شده است.

مسعود علیاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا و ایرنا، در رابطه با غیرحضوری کردن خدمات مورد نیاز مردم، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در پی غیرحضوری کردن خدمات مورد نیاز به مردم بوده و به استانداردسازی فضاهای مورد نیاز خود توجه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در طرح 3070 تعداد 30 خدمت را به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می کند، افزود: طرح 3070 تامین اجتماعی برای کاهش مراجعه حضوری و ارائه خدمات بهتر اجرا شده است.

این مسئول از کاهش 90 درصدی مراجعه بیمه شدگان تامین اجتماعی زنجانی به مراکز خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در دورافتاده ترین مناطق استان زنجان مانند طارم و دندی، شعباتی با هدف ارائه خدمات به مراجعه کنندگان ایجاد شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان متولی و راهبری اجرای 8 خدمت غیرحضوری در طرح 3070 را بر عهده داشت، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبات تامین اجتماعی در دورافتاده ترین نقاط استان زنجان

راه اندازی شعبات تامین اجتماعی در دورافتاده ترین نقاط استان زنجان