مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-02فناوري

سواد رسانه ای کلید زندگی مجازی است/ تولید محتوا بزرگترین دغدغه اطلاع رسانی


داور فنی بخش محتوای دیجیتال جشنواره رسانه های دیجیتال گفت: تولید محتوای دیجیتال بزرگترین دغدغه فعالان اطلاع رسانی در حوزه فضای مجازی است.

- علیرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس گفت: امروزه اینترنت و محتوای دیجیتال بیشترین سهم از آگاهی رسانی در جهان را دارد به طوری که حتی کتاب ها و مجلات که روزی منابع اصلی اطلاعاتی بودند تبدیل به محتوای دیجیتال شدند.

لذا تولید محتوای دیجیتال به بزرگترین دغدغه بین افرادی که قصد اطلاع رسانی به هر نحو و هدفی را دارند تبدیل شده است.

وی با تاکید بر افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات در نتیجه تولید محتوای دیجیتالی افزود: محتوای دیجیتالی در عین فراگیری و تعاملی بودن به دلیل در دسترس بودن، محرک افراد برای مطالعه بیشتر است چرا که محتوای اطلاعاتی در فضای مجازی مشکلات دسترسی به محتوای اطلاعاتی فرم های سنتی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه با وجود انواع مختلفی از مطالب موجود در فضای مجازی موضوع نحوه ارائه اطلاعات از سوی کارشناسان اطلاعات با جدیت دنبال می شود تصریح کرد: با ادامه محبوبیت تلفن های هوشمند، تبلت ها و کتابخوان ها مصرف کننده متوسط، اکنون گزینه های گوناگونی دارد که علاوه بر رایانه خود، برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود از دیگر ابزار اطلاع رسانی نیز استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد رسانه ای کلید زندگی مجازی است/ تولید محتوا بزرگترین دغدغه اطلاع رسانی

سواد رسانه ای کلید زندگی مجازی است/ تولید محتوا بزرگترین دغدغه اطلاع رسانی