مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-02سياسي

افزایش شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان در خوزستان


رییس اداره شوراهای حل اختلاف استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و سیاست های قوه قضاییه جهت کاهش جمعیت کیفری، با همکاری سازمان زندان های استان به زودی شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان افزایش می یابد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره شوراهای حل اختلاف استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و سیاست های قوه قضاییه جهت کاهش جمعیت کیفری، با همکاری سازمان زندان های استان به زودی شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان افزایش می یابد.

علیرضا باوی در جلسه انعقاد تفاهم نامه تشکیل شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان در استان که با حضور مدیرکل سازمان زندان های خوزستان برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در جهت کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد و گفت: در حال حاضر پنج شعبه فعال ویژه زندانیان در زندان اهواز، ماهشهر و آبادان مستقر هستند و در زمینه مصالحه بین زندانیان قصاصی، نزاع و دیگر مواردی که قانون اجازه داده که اعضای شورای حل اختلاف ورود کنند، آمار عملکرد مطلوبی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: افزایش شعب شوراهای حل اختلاف در زندان ها در زمینه کاهش زندانیان و تعیین تکلیف محکومین به قصاص و دیگر محکومین که در حل و فصل موضوع آنان در صلاحیت شورای حل اختلاف باشند، اثربخشی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان در خوزستان

افزایش شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان در خوزستان