مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-02سياسي

پورابراهیمی: تحولات مثبت اقتصادی از نیمه دوم 1400 رقم خواهد خورد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشریح شاخص های اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی مجلس و دولت سیزدهم آغاز تحولات اقتصادی مثبت از نیمه دوم 1400 رقم بخورد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشریح شاخص های اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی مجلس و دولت سیزدهم آغاز تحولات اقتصادی مثبت از نیمه دوم 1400 رقم بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست خبری ظهر امروز دوشنبه خود، گفت: معمولا در پایان هر دولت اعداد و ارقامی برای تشریح عملکرد دولت در بخش های مختلف ارائه می شود.

به دلیل اهمیت این موضوع کمیسیون اقتصادی این مباحث را در دستور کار قرار داد و مقرر شد طرحی تدوین شود تا در زمان نقل و انتقال دولت ها بتوانیم شاخص های اقتصادی را احصا و گزارش آن را ارائه کنیم.

معمولا اختلاف نظرهای جدی بین دولت های جدید و قبلی در مورد ارقام پیش می آید.

لذا ما روی شاخص های اقتصادی متمرکز شدیم.

وی افزود: اولین اقدام تصویب کلیات این طرح بود که شاخص ها اقتصادی در پایان دولت توسط تیمی مرکب از مجلس و دولت تهیه و در روز تحلیف رسما منتشر شود.

با توجه به اینکه تصویب طرح زمانبر بود از ظرفیت ماده 45 آیین نامه استفاده کردیم که خوشبختانه نهایی شد و گزارش به روسای قوا و رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: تحولات مثبت اقتصادی از نیمه دوم 1400 رقم خواهد خورد

پورابراهیمی: تحولات مثبت اقتصادی از نیمه دوم 1400 رقم خواهد خورد