مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-02سياسي

آغاز سنکرون شبکه برق ایران و روسیه از ابتدای فصل پاییز


معاون برق و انرژی وزیر نیرو، سنکرون برق ایران با کشور روسیه به منظور تبادل انرژی در شرایط سخت را یکی از مهم ترین اقدامات چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: - معاون برق و انرژی وزیر نیرو، سنکرون برق ایران با کشور روسیه به منظور تبادل انرژی در شرایط سخت را یکی از مهم ترین اقدامات چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: اکنون اواخر کار مطالعات سنکرون ایران و روسیه است و از شروع فصل پاییز برنامه های اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایون حائری صبح امروز در آخرین نشست شورای معاونان وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت های استانی آب و برق عملکرد حوزه تخصصی صنعت برق در چهار سال گذشته را به سه بخش تقسیم کرد و ادامه داد: بخش اول اقدامات توسعه ای و خدمات رسانی برق از جنس ساخت و سازها است.

بخش دوم افزایش بهره وری در صنعت برق که از جنس ساز و کاری است و بخش سوم اعتبار سطح تعاملات و نگرش هاست که از جنس استراتژی است.

حائری تصریح کرد: در بخش اقدامات توسعه ای و خدمات رسانی برق، افزایش کمی و کیفی صنعت برق در ادامه فعالیت های دولت قبل صورت گرفته است و در زمان کنونی ظرفیت نصب شده نیروگاهی کشور 85 هزار مگاوات است.

وی افزود: 70 درصد از نیروگاه های حرارتی و 80 درصد واحدهای سیکل ترکیبی در بخش خصوصی ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنکرون شبکه برق ایران و روسیه از ابتدای فصل پاییز

آغاز سنکرون شبکه برق ایران و روسیه از ابتدای فصل پاییز