مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-02سياسي

کاربرد سلول های بنیادی در درمان ناباروری بررسی می شود


کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

- ، سمینار کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری ، 14 مرداد 1400 با سخنرانی امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی افتتاح می شود.

همچنین، محمدرضا صادقی رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا، علی صادقی تبار مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا و سمیه کاظم نژاد دانشیار و مدیر گروه پزشکی بازساختی پژوهشگاه ابن سینا و دبیر علمی سمینار از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه خواهند بود.

سمینار کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری با محورهای جایگاه کنونی سلول درمانی در درمان ناباروری زنان، پیشرفت سلول های بنیادی در درمان ناباروری مردان، تازه ها و کاربرد مهندسی بافت در درمان ناباروری و نقش بانک سلولی در درمان ناباروری، از سوی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا و با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

این سمینار دارای امتیاز آموزش مداوم است، به صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی اینستاگرام معاونت آموزش پژوهشگاه ابن سینا به نشانی ari_education@ یا وب سایت پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد سلول های بنیادی در درمان ناباروری بررسی می شود

کاربرد سلول های بنیادی در درمان ناباروری بررسی می شود