مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-02سياسي

آماده باش و تمهیدات پلیس برای مراسم های تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: در محدوده های برگزاری دو مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری، - فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: در محدوده های برگزاری دو مراسم " تنفیذ" و "تحلیف" ریاست جمهوری، محدودیت تردد برای وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری که در ستاد مرکزی فاتب، برگزار شد، گفت: ناجا و فاتب دارای بیشترین مسئولیت در برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف هستند و برای تامین امنیت و مدیریت ترافیک آن، برنامه ریزی های زیادی را انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم در این خصوص با دستگاه ها و سازمانهایی نظیر سپاه، مجلس و .

انجام شده است، گفت: برای مراسم تنفیذ محدودیتهای ترافیکی در محدوده خیابانهای ولیعصر (عج)، جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت 9 صبح تا حدود 13 اجرا می شود.

وی ادامه داد: برای روز 14 مرداد که مراسم تحلیف برگزار می شود نیز برنامه ویژه ای در نظر داریم و در محدوده اطراف مجلس و خیابانهای منتهی به میدان بهارستان، از ساعت 13 طرحهای ویژه ترافیکی و انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش و تمهیدات پلیس برای مراسم های تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری

آماده باش و تمهیدات پلیس برای مراسم های تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری