مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-02پزشكي

پیک پنجم سخت ترین موج کرونا در استان سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کووید19 به عنوان یک بیماری نوظهور و متفاوت نام برد و گفت: این بیماری با رعایت پروتکل ها کاهش و با عدم رعایت پروتکل ها و عادی انگاری ها دوباره افزایش و اوج می گیرد.

- کرونا با رعایت پروتکل ها کاهش و با عادی انگاری ها اوج می گیرد پیک پنجم سخت ترین موج کرونا در استان سمنان ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کووید19 به عنوان یک بیماری نوظهور و متفاوت نام برد و گفت: این بیماری با رعایت پروتکل ها کاهش و با عدم رعایت پروتکل ها و عادی انگاری ها دوباره افزایش و اوج می گیرد.

دکتر نوید دانایی در سفر یک روزه به شهرستان آرادان و در نشست بررسی وضعیت سلامت در این شهرستان بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و با بیان اینکه پیک پنجم سخت ترین موج کرونا در استان سمنان بوده اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل ها کاهش یافته است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای شیوع این همه گیری اقدامات و برنامه های متعددی در حوزه آموزش، اطلاع رسانی و مقابله و درمان بیماری کووید-19اجرایی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک پنجم سخت ترین موج کرونا در استان سمنان

پیک پنجم سخت ترین موج کرونا در استان سمنان